Grožis

Vitaelife Pharma Vitamin D3 – viedokļi, un cena, kur nopirkt

30 gados divdesmitajā gadsimtā atklāja vitamīnu D. pirmais pētījums parādīja, ka D vitamīns ir būtiska nozīme regulēšanā kaulu augšanu. Tajā pašā laikā, zinātnieki ir atklājuši, ka saskaņā ar ultravioletajiem stariem šis vitamīns vien tiek ražota ādas šūnās. D vitamīns var attēlot divos veidos:. D2 (ergocalciferol) un D3 (holekalciferols)

vitamīns D2 cilvēks saņem tikai ar pārtiku (kas ražota no rauga un maizes), un otrais D3 tiek pastāvīgi veidojas ādā ar darbības UV stariem. Mazāka daļa nāk no pārtikas (mencu aknas, skumbrijas, piens, olas, sviests).

Pieauguša cilvēka aknas spēj uzkrāt ievērojamu daudzumu vitamīnu pietiekama, lai nodrošinātu savas vajadzības uz 1 gadu.

Lai iegūtu vairāk noderīgi vitamīns D3, kas tai vajadzīga, lai katru dienu (!)

vērtība uz ķermeņa

Vēl nesen vitamīns D3 nav piešķir lielu nozīmi, uzskatot to tikai vitamīnu pret rahītu, kas ir nepieciešami, galvenokārt mazus bērnus brīdī veidošanās skeleta rāmja. Turklāt tika uzskatīts, ka pietiek tikai 15-20 minūtes dienā palikt saules gaismā, un problēmu trūkuma šī vitamīna tiks atrisinātas, kas bija liela kļūda.

Un otrs atklājums, kas nav sen bija zinātnieki, ka D3 ir ne tikai vitamīnu, bet hormonu iesaistīts daudzos vielmaiņas procesos, proti, D3 organismā ir divējāda loma:

  1. Regulē uzsūkšanos kalcija, magnija un nepieciešamo fosfora uzturēšanai normāla kaula veselību. Paātrina metabolismu, veicina uzsūkšanos zarnās ķīmisko savienojumu ar šiem elementiem.
  2. darbojas kā hormons, kas regulē ogļhidrātu vielmaiņu. Tas ir saistīts ar to, ka savienojums ietekmē organismu caur mijiedarbību ar specication, kas ir lokalizēts uz šūnu membrānas šūnu daudzu audos. Šāda uzvedība ir atgādina bioloģiski aktīvo savienojumu īpašības hormonu. Šī iemesla dēļ, daži pētnieki zvanot salikto D-hormonu.
  3. OL>

    Kas tas ir par? Mūsu organisms ražo lielāko daļu no šī svarīgā posteni atsevišķi. Tas tiek darīts, pārvēršot saules gaismu ķīmiskajām vielām. Saskaņā ar darbības UV stariem ādā ražo holekalciferols (aka D3 vitamīnu). Next, tas saistās ar D vitamīnu veidojošajām olbaltumvielām un tiek nosūtīts uz aknām. Tur viņš ir dots “labs”, lai izplatītu ap mūsu ķermeni.

    D vitamīns piedalās dažādos vitāli svarīgos procesos:

  • regulē, atbalsta imÅ«no un nervu sistēmu;
  • samazina risku saslimt ar multiplo sklerozi;
  • uztur optimālu Ä·ermeņa svaru;
  • samazina smagumu un biežumu astmas simptomu;
  • samazina risku saslimt ar reimatoÄ«do artrÄ«tu sievietēm;
  • svarÄ«gi veseliem kauliem, zobiem un matiem;
  • samazina sirds slimÄ«bu risku un dažiem vēža;
  • ir bÅ«tiska absorbciju un vielmaiņas kalcija un fosfora;
  • piedalās darbā endokrÄ«no dziedzeru;
  • D vitamÄ«ns piedalās aktivācijas mehānisms atÅ¡ifrējot insulÄ«na gēnu, kavē insulÄ«na rezistences sindromu un diabētu.

avoti D3 vitamīna daudzums organismā

Viela nonāk organismā ar pārtiku vai ar vitamīnu preparātiem.

D vitamīns ir ietverts šādiem produktiem:. Zivju eļļa, mencu aknas, mencas, reņģes, sēnes, olas, bekons, olas, sviests, siers, krējums, piena, liellopu aknu

In uztura, par labāku uzsūkšanos D vitamīna jābūt klāt proteīnu pārtikas produkti (gaļa, olas), taukskābes (augu eļļas), kalcijs (piena produkti) un fosfora (jūras produktu), A vitamīna (retinola), vitamīnu C (askorbīnskābe), B grupas vitamīnus.

D3 vitamīna loma

muskuļu sistēma

  • D vitamÄ«ns organismā veic galveno uzdevumu – nodroÅ¡ina kalcija uzsÅ«kÅ¡anos un fosfora un to izmantoÅ¡anu, sāļu, lai veidoÅ¡anās kauliem un zobiem. Bez Å¡Ä«s vielas nevar pielÄ«dzināt kalcija ir daļa no kauliem, saites, zobu audos, muskuļu, asins.
  • Tas nodroÅ¡ina, arÄ«, absorbcija kalcija un fosfora tievās zarnas, reabsorbciju fosfora nieru kanāliņos un kalcija transportu no asinÄ«m kaulaudiem. Tādējādi, D vitamÄ«ns uztur stiprÄ«bu un stabilitāti skeleta.
  • Tā kā D vitamÄ«ns, kalcijs un estrogēns cieÅ¡i kopā kodolos Å¡Å«nu, kas veido kauli, ar deficÄ«tu estrogēna (menopauzes) pasliktina sintēzi D vitamÄ«na un kalcija uzsÅ«kÅ¡anos, kas noved pie šāda kopējo slimÄ«bas kā osteoporoze. Tāpēc papildus uzņemÅ¡ana Å¡Ä« vitamÄ«na ir Ä«paÅ¡i nepiecieÅ¡ama sievietēm pēc 50 gadu vecuma PētÄ«jumi ir parādÄ«juÅ¡i, ka D vitamÄ«ns uzlabo stāvokli muskuļu un skeleta sistēmas un samazina biežumu kritienu un lÅ«zumu vecākiem cilvēkiem.
  • D3 vitamÄ«ns tiek saukts par “anthracinum” stuff. TrÅ«kums Å¡Ä« vitamÄ«na var izraisÄ«t kaulu mÄ«kstināšanās vai rahÄ«ts. GrÅ«tniecÄ«bas laikā tas ir nepiecieÅ¡ams, lai veidoÅ¡anās veseliem kauliem auglim, kā arÄ«, lai aizsargātu organismu no mātes, no kalcija deficÄ«ta un tās sekām. Ja jums trÅ«kst Å¡Ä« vitamÄ«na, bērnam ir izlÄ«dzināšanās pakauÅ¡a, lēna izvirdums zobu deformācija kauliem no galvaskausa un iegurņa, raudulÄ«ba, utt.

endokrīno sistēmu

  • D3 vitamÄ«ns ir iesaistÄ«ts regulēšanai ogļhidrātu metabolismu: palielina jutÄ«gumu audiem uz insulÄ«nu, tādējādi regulē glikozes lÄ«meni asinÄ«s. Daudzi pētÄ«jumi apstiprina pozitÄ«vo lomu D3 vitamÄ«na novērÅ¡anā un ārstēšanā abus diabēta veidu.
  • nepietiekamÄ«ba mātÄ«Å¡u Ä·ermenis D3 vitamÄ«na ir iemesls ražoÅ¡anas pārmērÄ«ga testosterona un estrogēnu olnÄ«cas. Tas noved pie pārkāpuma ovulāciju var izraisÄ«t neauglÄ«bu, agrÄ«na menopauze, PCOS un palielinātu ražoÅ¡anu androgēnu. DeficÄ«ts D3 vitamÄ«na izraisa hormonālo nelÄ«dzsvarotÄ«bu virzienā pieaugumu estrogēnu, kas palielina risku saslimt ar endometrioze, dzemdes fibroids, krÅ«ts vēža, dzemdes vēzis, utt D3 vitamÄ«ns ir kritiski pazemina augstu estrogēnu lÄ«meni un normalizē organisma lÄ«dzsvaru estrogēnu un progesteronu, kas veicina koncepcija un grÅ«tniecÄ«bas.
  • Vitamin D3 ietekme uz funkciju vairogdziedzera. Ja jÅ«s pārkāpjat sintēze D vitamÄ«na organismā samazina kalcija uzsÅ«kÅ¡anos, kā rezultātā vairogdziedzera sāk aktÄ«vi iemest asins-hormoniem, pārpalikums, kas aizskar mineralizāciju jaunveidotā kaulu audos un stipri novērÅ¡ kalciju no augoÅ¡iem kauliem . ArÄ« vitamÄ«ns D3 uzlabo ādas stāvokli, matiem un nagiem. D3 vitamÄ«ns ir izdevÄ«ga cilvēkiem, kā tā ietekmē skaitu un kustÄ«gumu spermatozoÄ«du Å¡Å«nas.

nervu sistēma

  • D3 vitamÄ«ns nodroÅ¡ina augÅ¡anu un atjaunoÅ¡anos nervu Å¡Å«nas. Muskuļu un skeleta sistēmas, muskuļu spēju lÄ«gumus atkarÄ«ga no stāvokļa neironiem pārraidÄ«tu signālus muskuļiem no smadzenēm.
  • deficÄ«ts D3 vitamÄ«na veicina depresijas un citu psihosomatisku traucējumu ārstēšanai.

Sirds un asinsvadu sistēma

  • Arvien vairāk pētÄ«jumu norāda uz to, ka trÅ«kst D vitamÄ«na palielina risku sirds un asinsvadu slimÄ«bām, jo ​​tas ir iesaistÄ«ts regulēšanā spiedienu, holesterÄ«na lÄ«meni un iekaisuma reakcija s.

imūnsistēma

  • D3 atbalsta imÅ«nsistēmu, tas ir nepiecieÅ¡ams, lai izveidotu imÅ«nās Å¡Å«nas, kas palÄ«dz kontrolē autoimÅ«no procesu organismā. Dažreiz tie ir pamats problēmas ar koncepcijas.
  • novājinātu imunitāti, palielina risku saslimt ar vēzi. Sievietēm, patērē pietiekamu daudzumu D vitamÄ«na, ir mazāk kopÄ«gu labdabÄ«gi un ļaundabÄ«gi audzēji un audzēju. VÄ«rieÅ¡iem, D vitamÄ«ns aizsargā erekcijas Å¡Å«nas no ļaundabÄ«gu audzēju, lai tā lietoÅ¡ana var ieteikt visiem cilvēkiem ar vidēju un veco age.In laboratorijas eksperimentiem, tika konstatēts, ka D3 vitamÄ«na prepyatstvovat metastāzēm audzējiem un samazina augÅ¡anu ļaundabÄ«go Å¡Å«nu ar vairāk nekā 50%. ArÄ« laboratorijas kultÅ«rās D Å¡Å«nas vitamÄ«na kavē to augÅ¡anu glioblastomas – visizplatÄ«tākais smadzeņu audzējs. Turklāt, tā aptur augÅ¡anu leukemic Å¡Å«nu asins vēzis.
  • vitamÄ«ns spēlē lomu aizsardzÄ«bai no saaukstēšanās, gripas un attÄ«stot autoimÅ«nām saslimÅ¡anām. ImÅ«nās Å¡Å«nas satur receptori D vitamÄ«na, kas novērÅ¡ ilgstoÅ¡u un pārmērÄ«ga iekaisuma reakciju. Jo iekaisums ir bieži cēlonis daudzām hroniskām un autoimÅ«nām slimÄ«bām.

Brain aktivitāte

  • D vitamÄ«ns darbojas kā hormonu iekÅ¡pusē no mÅ«su Ä·ermeņa, kas ietekmē smadzeņu funkcijas. Tās trÅ«kums ir tieÅ¡i saistÄ«ta ar trauksme, garastāvokļa traucējumi, depresija, bezmiegs, noskaņojums laikā PMS. PalÄ«dz ar koncentrāciju un atmiņu. Vairāki pētÄ«jumi ir pierādÄ«juÅ¡i, ka D vitamÄ«ns ietekmē spēju pieņemt lēmumus, koncentrēties un saglabāt informāciju. Cilvēki ar zemu vitamÄ«nu nav testu labi, ir grÅ«tÄ«bas ar uzdevumiem, kas prasa uzmanÄ«bu. Tas ir iespējams, kāpēc tas ir tik grÅ«ti iemācÄ«ties nokārtot eksāmenus ziemā un agrā pavasarÄ«.

iemesli deficīta D3

trūkums D3 vitamīna parasti novērots cilvēkiem, kuri dzīvo teritorijās ar garām ziemām, neliels skaits Sunny dienām, pārsvars plēves, lietus un migla. Gaisa piesārņojums (klimatiskie vai rūpnieciskais) padara grūti uzrādīt šīs vielas ādā. Nepieciešams pieaugums pusaudžu vecumā un veciem cilvēkiem, kā arī grūtniecības un zīdīšanas laikā.

deficīts D3 vitamīna rodas, kad jūs pavada lielāko daļu sava laika telpās, valkāt drēbes pilnīgi slēpjas savu ķermeni, izmantojot krēmu pret saules apdegumu. Arī jums atrast sev risks D3 deficīts, ja jūs strādājat naktīs vai jūsu miegs ir bojāta. Ja jums sekot nishiiwai vai veģetāro diētu, jo vitamīnu D3 ir tauku -. Šķīstošs vitamīns, kas šķīst tikai ar treknu pārtiku

cēloņi trūkuma vitamīna var būt slimība, kuņģa un zarnu kavēt absorbcijas, un veģetārietis pārtikas, aknas, orgāni endokrīno sistēmu.

Ar D3 vitamīna trūkums Novērotais palielinātais nogurums, pastiprināta svīšana (īpaši galvu), bezmiegs, kaulu lūzumu, kāju krampji, miegainību, locītavu sāpes pasliktināšanos zobu emalju (zobu samazinājuma), ādas, matu, nagiem.

Ja nepieciešams, papildus devu D3 vitamīna?

Man, ja viņš saņem pietiekami daudz saules, vai pareizi un pilnībā darbināti neprasa papildu administrēšanu D3 vitamīna (holekalciferols), bet, ja ir:

  • nepietiekams saules iedarbÄ«bas;
  • naktsmÄ«tne augstos platuma grādos;
  • dzÄ«vo reÄ£ionos ar piesārņotā vidē;
  • veÄ£etārietis vai mazkaloriju diētu;
  • nepietiekama miega, strādājot nakts maiņā;
  • ir noteiktas slimÄ«bas endokrÄ«nās sistēmas un orgānu, piemēram, aknu un žultspūšļa, kā arÄ« bieži caureja (piemēram, pankreatÄ«ts).

Uzmanību (!) Cilvēki ar tumšāku ādu nepieciešams calciferol iepriekš. Tas tādēļ, ka samazinājās sintēzē komponenta uz ādas.

ieteikums (!) Lai gan, ņemot farmaceitiskos preparātus vitamīna D3 ieteicams izvairīties ilgu uzturēšanos zem saules, un apmeklējot Solāriji, jo tas var novest pie pārdozēšanas D vitamīna, un nepatīkami simptomi, ieskaitot nāvi.

Deva

No saules elementa trūkums tagad ir pieaugoša problēma visā pasaulē. Īpaši grūti tas izpaužas Rietumu un Ziemeļu valstīs. Tā nesen palielināja ieteicamo dienas devu D vitamīna Lai precīzāk pielāgotu devu pēc datuma asinsanalīzi par 25 (OH) D3, ieteicamo līmeni 40-60 ng ml.

Dažādās valstīs ieteicamā dienas deva D vitamīna ir: bērni līdz 1 gada 400-500 SV 1-18 gadiem ir 600 SV, vīrieši un sievietes 18-50 gadi 600 IU, vīriešiem un sievietēm virs 50 gadiem – 800 IU, grūtniecība 1500 – 2000 IU laktācijas 600 -. 2000 SV

Pašlaik saskaņā ar aktīvās diskusijās par nepieciešamību palielināt ikdienas devas, D vitamīna, lai 2,000-4,000 SV / dienā, un, lai ārstētu aptaukošanās un 2. tipa diabēta ārstēšanai var būt nepieciešama devas rīkojumu 6000 līdz 10000 SV / dienā. Dažos literatūras avotos, nevis starptautisko vienību ir mikrogrami. Tas ir formula:. 1 IU = 0,025 ug, vai 1 mg = 40 SV

armatūru devas tiek noteikts lūzumu ārstēšanai, slimības, kustību aparāta, endokrīnās, imūnās, un saskaņā ar ārsta uzraudzībā.

Tā D3 ir taukos šķīstošs vitamīns, tas ideāli būtu patērēts ar treknu produktu labākai uzsūkšanās Holekalciferola.

Kas ir risks pārdozēšanas D3 vitamīna?

Šī viela var uzkrāties taukaudos un pakāpeniski patērēts kā nepieciešams. Pirms ieplānot tikšanos, pēta tās saturu asinīs. Excess vitamīns D3 notiek ļoti reti. Šis stāvoklis var veidot pēc ilgstošas ​​ievadīšanas lielas devas zāles ar vitamīna.

In pārpalikums no lieko kalciju veidojas, kas ir formā pārkaļķošanās (uzkrāšanās sāļiem) nogulsnējas asinsvadiem, sirds, nieres, plaušas. Tie var nosprostot artērijas, audu bojājumus. Tā pārpalikums var novest pie resorbciju no shēmas (stroma) kaulu un osteoporozes attīstību, kaulu demineralizēt;

pārdozēšanas gadījumā ir D vitamīna smagu toksisku saindēšanās.

The hipervitaminozes simptomi:

  • apetÄ«tes zudums, slikta dÅ«Å¡a zudums, vemÅ¡ana;
  • vājums;
  • uzbudināmÄ«ba, miega traucējumi;
  • pieaugums Ä·ermeņa temperatÅ«ras;
  • pārtraukÅ¡anai gremoÅ¡anas sistēmas: slikta dÅ«Å¡a, vemÅ¡ana, caureja;
  • palielināta slāpes;
  • nogurdinoÅ¡s galvassāpes;
  • sāpes kaulos un muskuļos;
  • trÅ«cÄ«gs urÄ«ns, nieru iekaisums, asinis urÄ«nā, un klātbÅ«tne olbaltumvielu un leikocÄ«tu;
  • novājināta imÅ«nsistēma, biežas saaukstēšanās;
  • izskats zilgana āda, nieze;
  • sirdsklauves, aritmija; hipertensija;
  • aizdusa, krampji;
  • aknu palielināšanos. Jo asinÄ«s atklāja augsts saturs kalcija un fosfora. Tas palielina risku saslimt ar nieru patoloÄ£ijas, skrimšļus un asinsvadus.

Kā bīstams trūkums D3 vitamīna?

D vitamīna deficīts bērniem izpaužas kā rahīta pieaugušajiem -. Osteoporoze (samazināšana kaula spēka) un osteomalācija (mīkstināšana kaulu)

Sākotnējie simptomi rahīta bērniem:

  • miega traucējumi,
  • uzbudināmÄ«ba,
  • svÄ«Å¡ana.

Ja nav specifiska terapija ietver kaulu audu un skeleta muskuļus:

  • bērniem, aizkavēta zobu un aizvērÅ¡ana fontanel.
  • periodā augÅ¡anas mÄ«kstināšanai un deformācijas kauliem mugurkaula, izciļņiem, apakšējo ekstremitāšu, kas izraisa mugurkaula deformācija, kāju kaulus;
  • parādās muskuļu hipotonija, vājumu.

Å andors Lazovskis

Pārgājieni atkarīgais, Shiba-inu cienītājs, audiofīlu, Bauhaus ventilators un ekrāna printeris. Izgatavošanas pie sweet spot starp modernisma un programing atbildēt dizaina problēmas ar godīgiem risinājumiem. Es strādāju ar Fortune 500 uzņēmumiem un jaunizveidotiem

You may also like...