Lapas reklamēšanas politiku

vietnē ir izveidojusi vadlīnijas, kas ir vērstas uz regulē dažādus aspektus Reklāma mājas lapā. Pamatnostādnes ietver arī tīmekļa vietnes un mobilās lietojumprogrammas, kas vērsti uz patērētājiem. Šīs vietnes un mobilās lietojumprogrammas, kas ir vērsti uz patērētājiem, nosaka mūsu reklāmas tīkliem, un ir balstīti uz lietotāju interesēm, kā tas noteikts minētajās reklāmu tīkliem.

Ar ietvertie Reklāma politikas pamatnostādnes aptver vairākas problēmas, piemēram, apstiprināšanas reklāmas ar plašsaziņas līdzekļiem, kā reklāmas būtu redzams mājas lapā, un kā ietvertie uz vietas reklāmas tiek noņemti. Tikai darbiniekiem no vietas, ir tiesības pieņemt jebkuru šo darbību. Tā ir mediju atbildība interpretēt un īstenot politiku. Vietnē ir arī tiesības mainīt reklāmas politiku jebkurā laikā viņi uzskata par nepieciešamu.

Tālāk ir vadlīnijas par reklāmas politiku

Lapas ir tiesības pēc saviem ieskatiem noteikt reklāmas veids, kas tiks pieņemti, un parādīts tīmekļa vietnē. Ir svarīgi atzīmēt, ka reklāmas veiktie tīmekļa vietnē nav apstiprinājumus attiecībā uz uzņēmumiem, kas ražo, izplata, vai veicina produktus vai pakalpojumus reklamē.

Vietne neatbalsta reklāmas, kas nav precīza. Reklāma ir vajadzēja būt precīza un izdarīt profesionāli jāpieņem.

Reklāmas kategorijas, kas nav atļauts

Site nepieņems jebkādu nelikumīgu vai “”nevēlamu”” produktus. Mājas lapa patur tiesības noteikt, ko tā uzskata par “”nepieņemamiem”” produktus.


      
  • Materiāli, kas veicina diskrimināciju vai izsmiekls persona vai personu grupa, pamatojoties uz personisku iemeslu dēļ, netiks pieņemti.
  •   

  • Reklāma alkoholu, netiks pieņemti.
  •   

  • Jebkurš krāpniecisku, maldinoša vai aizskarošu materiālu, netiks pieņemti.
  •   

  • Materiāli, kas vada to saturu bērniem, kas jaunāki par 13 gadiem, netiks pieņemti.
  •   

  • Pornogrāfiska saturs netiks pieņemti.
  •   

  • Media vai ziņas, kas ir klasificētas kā “”M”” videospēlēm vai saturu, netiks pieņemti.
  •   

  • Produkti vai pakalpojumi, kas nav pamatoti, netiks pieņemti.
  •   

  • Ziņas un mediji, kas satur apgalvojumus, ka nav pierādījumu, netiks pieņemti.
  •   

  • Reklāmas vienības, kas pārsniedz noteikto platību, netiks pieņemti.

Site arī diferencē reklāma, sponsorētās saturu, un redakcionālo saturu. Kā rezultātā, katrs no satura veidiem tiek uzskatīts par atsevišķu vienību ar dažādām vadlīnijām.

Kad lasītājs noklikšķina uz vienu no reklāmas, viņš vai viņa būs saistīts ar attiecīgās sponsorētu satura jomā, kas ir saskaņā ar portāla īpašumu.

Lapas patur tiesības noteikt, kā meklēšanas rezultāti informāciju par jebkuru atslēgvārdu vai tēmu tiek parādīts. Saturs būs redzams kopā ar savu avotu. Sponsorētās saturs tiks apzīmēti kā tādi, un tās pašas vadlīnijas attiecas uz citu informāciju, kas tiek filtrēta.

Site arī ievēro noteikumus un vadlīnijas, kas tiek sniegti par Google reklāmām un saista tos attiecīgajās vietnēs.

Trešā puse saturu ir paredzēts ievērot reklāmas politiku, kamēr marķēšana saturu regulē portāla norādīto politiku. Reklāma nav paredzēts saistīt tieši ar jebkuru kontaktinformāciju, piemēram, reģistrācijas vai e-pastu uztveršanas lapā.

Lapas patur tiesības apstiprināt publicēt jebkuru reklāmu. vietā var izlemt pieņemt, noraidīt, atsaukt vai noņemt reklāmu jebkurā laikā. Uzvedne paziņojums tiks sniegta gadījumā atcelšanas, noņemšanu vai noraidīšanu.

Reklāmdevējs ir pienākums ievērot visus iekšzemes un ārvalstu likumus, kas attiecas uz vietu. Noteikumi var ietvert jebkādus teikas, paziņojumus un informāciju, kas sniedzama par juridiskiem mērķiem.

Reklāma nav paredzēts ietvert tagus, pikseļi, flash konteinerus vai cita veida programmatūru, kas vāc informāciju. Cepumi, bākas, vai jebkura cita informācija tiks filtrēts, lai aizsargātu tīklu no jebkādiem draudiem. “””